قدس آنلاین - کرمان: معاون خدمات شهری شهرداری کرمان با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی کمپین شهروندی برای پرداخت عوارض شهری، اظهار کرد: باید از فضای مجازی برای تشویق مردم به پرداخت عوارض شهری استفاده کرد.

کارمندان شهرداری باید از اموال شهرداری با حساسیت زیاد محافظت کنند

به گزارش قدس آنلاین ، دکتر محمدرضا محمدرضاخانی در نشستی که با حضور مسئولان زیرمجموعه‌ی معاونت خدمات شهری شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه شما باید حساب‌رسی سازمان‌ خود را در اولویت قرار داده و تلاش کنید سازمان به‌روز و حساب‌رسی‌شده باشد، گفت: همچنین باید از امکانات فضای مجازی استفاده کرده و مردم را برای پرداخت عوارض تشویق کنید.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان با تاکید بر لزوم تهیه‌ی تجهیزات انفرادی آتش‌نشانی گفت: 9 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر وجود دارد که می‌توان برای هر ایستگاه 100 آتش‌نشان داوطلب از بین مردم آموزش داد که در صورت بروز حادثه، وارد عمل شده و به نیروهای آتش‌نشان کمک کنند.

محمدرضاخانی با بیان این‌که با صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توان برای شهرداری پول‌سازی کرد، افزود: مسئولان واحدهای شهرداری با صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانند به شهرداری کمک کنند.

وی تاکید کرد: کارمندان شهرداری باید از اموال شهرداری با حساسیت زیاد محافظت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: تمام کارمندان شهرداری برای ثبت‌نام سرشماری نفوس و مسکن به‌صورت اینترنتی اقدام کنند و مراجعه‌کنندگان به اداره‌شان را هم به ثبت‌نام اینترنتی تشویق کنند.

محمدرضاخانی تصریح کرد: اگر همه‌ی مردم در این سرشماری شرکت کرده و اطلاعات خود را به‌طور دقیق و صحیح وارد کنند، ارزش افزوده و امکاناتی که به استان تزریق می‌شود، خیلی بیش‌تر از الان خواهد بود.

وی افزود: در هر اداره باید یک اتاق برای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری اختصاص داده شود و کار ثبت‌نام برای ارباب رجوع به‌صورت رایگان انجام شود.

محمدرضاخانی بر تعیین‌تکلیف دکه‌های سطح شهر نیز تاکید کرد و گفت: این دکه‌ها به جوانان فعال و دارای ایده واگذار و برای فضای بیرونی دکه‌ها، استفاده از سازه‌های مشخص و فروش محصولات خاص توصیه شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان تاکید کرد: کارهای مربوط به فضای سبز، آبیاری و لوله‌هایی که باید در محدوده‌ی پروژه‌های در دست ساخت سطح شهر گذاشته شود، با توجه به این‌که این پروژه‌ها رو به پایان است، قبل از پایان کار و آسفالت، انجام شود.

محمدرضاخانی در بخش دیگر صحبت های خود یادآور شد: کار ساخت آرامستان جدید را موسسه‌ی عسکریه به عهده گرفته است.

وی با اشاره به این‌که طبق دستور شهردار تعداد 240 سرویس بهداشتی در سطح شهر ساخته می‌شود، گفت: کار ساخت این سرویس‌های بهداشتی به بخش خصوصی واگذار شده که جانمایی آن انجام شده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان افزود: این سرویس‌های بهداشتی در 40 نقطه‌ی شهر و در هر نقطه، شش چشمه در نظر گرفته شده است.

محمدرضاخانی ادامه داد: در جانمایی سرویس‌های بهداشتی، اولویت با پارک‌ها و حاشیه و ورودی شهر بوده است.

وی با اشاره به طرح پیاده‌راه میدان توحید (ارگ) که قرار است اجرا شود، گفت: باید از الان برای آن برنامه‌ریزی و ایده داده شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان خاطرنشان کرد: برای پیشرفت طرح جمع‌آوری و تفکیک زباله از مبدأ تا پایان سال باید حداقل 50 دکه داشته باشیم.

در این نشست مقرر شدموارد ذیل پی‌گیری و انجام شود:

*پارک پدر تا 22 بهمن بهره‌برداری شود

*بازارچه‌هایی که قول داده شده، راه‌اندازی شوند

*ماشین‌ها و کارگران فصلی سامان‌دهی شوند

*در مورد طرح اکوپارک، کارهایی که مربوط به حوزه‌ی خدمات شهری است، تکمیل شود

*پارک مسافر و پارک آرامش تکمیل شوند

*فضای سبز اطراف گنبد جبلیه و زیباسازی زیر گنبد انجام شود

*نورپردازی کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) و تکمیل روشنایی دریاچه پی‌گیری شود

*ساخت پارک هزار واقع در روبه‌روی دانشگاه آزاد پی‌گیری و تکمیل شود

*اجرای مجموعه‌ی آبی موزیکال پارک مادر ، پارک شهدای غواص

*ساخت 10 زمین چمن مصنوعی، 10 زمین والیبال ساحلی و یک زمین بدمینتون در جنگل قائم پی‌گیری و انجام شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.